[button link=”https://www.oltee.gr/wp-content/uploads/2014/02/ΔΤ-ΟΛΤΕΕ-099_-Δίκτυο-εκπαιδευτικών-της-Τ.Ε.Ε.-για-τo-Άρθρο-16.pdf” icon=”download” bg_color=”#e30404″ window=”yes”]Αρχείο PDF[/button]

Αθήνα, 8-11-2013

 Αριθμ. Δ.Τ.: 099

Δίκτυο εκπαιδευτικών της Τ.Ε.Ε. για το Άρθρο 16. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ – ΚΑΛΕΣΜΑ

Η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί τον τελευταίο χρόνο στο χώρο της Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, με αποκλειστική ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας, δεν έχει προηγούμενο στην ιστορία της χώρας.

Μέσα στο κατακαλόκαιρο, ο Υπουργός «μας» «εξαφάνισε» 2.424 εκπαιδευτικούς 50 τεχνικών ειδικοτήτων, απορφανίζοντας χιλιάδες μαθητές από τους δασκάλους τους. Ακολούθησε σωρεία παράνομων ενεργειών του προκειμένου να «κλείσει» Τομείς και Ειδικότητες των ΕΠΑ.Λ. – ΕΠΑ.Σ., όπου σπούδαζαν 26.000 παιδιά, πριν καν ψηφίσει το νέο Νόμο για την Τ.Ε.Ε. Ακόμη και μετά την ψήφιση του Ν. 4186/2013, ο Υπουργός «μας» εξακολουθεί να παρανομεί σε σχέση με αυτά που ο ίδιος νομοθέτησε.

Το χειρότερο όλων είναι ότι αυτή η πολιτική πλήρους απορρύθμισης και κατεδάφισης της Τ.Ε.Ε. αποτελεί ενσυνείδητη πολιτική επιλογή του Υπουργού και των ακολούθων του, ΔΕΝ περιέχεται ούτε καν στις «μνημονιακές δεσμεύσεις» της Κυβέρνησης, και για την επιβολή της ο Υπουργός μετέρχεται αυταρχικές, απολυταρχικές, εκβιαστικές και παράνομες μεθόδους, πρωτοφανείς για δημοκρατικό καθεστώς κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας και διακυβέρνησης.

Όλα τα παραπάνω τα «σερβίρει» με ωραιότατες και εξοργιστικές «αιτιολογικές εκθέσεις» για δήθεν «αναβάθμιση της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα». Ακόμη και σήμερα, τολμά να προβαίνει σε κατάπτυστες ανακοινώσεις και δηλώσεις ότι δήθεν εξασφάλισε την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων και την τύχη των 1.991 εκπαιδευτικών τους οποίους συνεχίζει να κρατάει σε παρατεταμένη ομηρία διαθεσιμότητας.

Η σκληρή πραγματικότητα που βιώνουμε καθημερινά στα σχολεία μας βρίσκεται στον αντίποδα της «εικονικής πραγματικότητας» που παρουσιάζει ο Υπουργός! Τα σχολεία της Τ.Ε.Ε. και της Ειδικής Αγωγής, αγωνίζονται να επιβιώσουν:

α) Στα «νέα» ΕΠΑ.Λ., όπου στη Β’ τάξη ο Υπουργός «κατάργησε» με το «έτσι θέλω» τον Τομέα Υγείας – Πρόνοιας, ενώ έδωσε προσχηματική «δυνατότητα λειτουργίας» τελευταίας στιγμής στον Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών.

β) Στις ΕΠΑ.Σ. που τις κατάργησε και δεν επέτρεψε ούτε την λειτουργία της Α΄ τάξης για το τρέχον μεταβατικό σχολικό έτος, πράγμα ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ στα χρονικά ΟΛΩΝ των εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων της Ελλάδας.

γ) Στα σχολεία της Ειδικής Αγωγής (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ., Τ.Ε.Ε. Α΄ και Β΄ βαθμίδας) που «κατάργησε» τους εκπαιδευτικούς Τεχνικών Ειδικοτήτων, αλλά όχι και τα εργαστήρια, ούτε τις διδασκόμενες ειδικότητες, τα οποία όμως δεν μπορούν να λειτουργήσουν ελλείψει προσωπικού, επειδή δεν προσλαμβάνει ούτε αναπληρωτές που μάλιστα πληρώνονται από το ΕΣΠΑ !!

δ) Στα δημόσια Ι.Ε.Κ. που όρισε μόνο διευθυντές, προκήρυξε θέσεις μόνο ωρομισθίων και ΔΕΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕ τις θέσεις του μόνιμου προσωπικού που ο ΙΔΙΟΣ δημοσίευσε σε Φ.Ε.Κ., την ίδια στιγμή που τα ιδιωτικά Ι.Ε.Κ. λειτουργούν και βασιλεύουν και τον κόσμο κυριεύουν.

ε) Στις «νέες» δημόσιες Σ.Ε.Κ. που θα αντικαθιστούσαν τις δήθεν «αποτυχημένες» ΕΠΑ.Σ., που όμως ΔΕΝ τις ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ φέτος, ενώ κατάργησε τις ΕΠΑ.Σ. σε μια νύχτα.

στ) Στα Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. και τα σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, που εγκαταλείφθηκαν.

ζ) Σε όλα τα σχολεία της Τ.Ε.Ε. (ΕΠΑ.Λ., ΕΠΑ.Σ., Ε.Ε.Ε.Ε.Κ., Τ.Ε.Ε. Α΄ και Β΄ βαθμίδας) με αδυναμία να ανταπεξέλθουν οικονομικά στις βασικές λειτουργικές τους ανάγκες και με εγκληματικά τραγικές ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό, οι οποίες δεν επιτρέπουν τη διδασκαλία των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων αλλά και των βασικών μαθημάτων ειδικότητας, αφήνοντας κυριολεκτικά «ξεκρέμαστους» χιλιάδες μαθητές της Τ.Ε.Ε. Οι μαθητές αυτοί, είτε δεν θα λάβουν ποτέ πτυχίο, είτε θα το λάβουν με υποβαθμισμένο το επίπεδο των γνώσεων και θα προσέλθουν στις προσεχείς Πανελλαδικές εξετάσεις χωρίς καν τη βασική διδασκαλία των μαθημάτων, σε αντίθεση με τους συν-διαγωνιζόμενους συνομηλίκους τους, μαθητές της Γενικής Εκπαίδευσης…

Επειδή η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο!

Επειδή η ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ και η ΑΠΑΞΙΩΣΗ της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης από την ηγεσία του Υπουργείου παιδείας είναι πρωτοφανής, προκλητική, απαράδεκτη και ΠΑΡΑΝΟΜΗ.

Επειδή η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί είναι απόρροια μιας σειράς εγκληματικών ενεργειών κατά της εκπαίδευσης και του εκπαιδευτικού (διαθεσιμότητες, κινητικότητες, αναγκαστικές μετατάξεις και μεταθέσεις, αναταραχή, ανωμαλία και αναστάτωση) και τώρα πια ήρθε η ώρα της αποτίμησης των ζημιών σε βάρος των μαθητών (ιδιαίτερα αυτών της Τ.Ε.Ε.), των οικογενειών τους και, τελικά, σε βάρος ολόκληρης της κοινωνίας.

Επειδή εμείς που υπηρετούμε την Τ.Ε.Ε. ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ να ΑΠΟΔΕΧΤΟΥΜΕ την εξευτελιστική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει εξ’ αιτίας των χειρισμών του Υπουργού.

Επειδή είμαστε αποφασισμένοι να παλέψουμε μέχρι να δούμε την Τ.Ε.Ε. να ορθοποδεί και μέχρι να πάψει ο εμπαιγμός των σε διαθεσιμότητα συναδέλφων μας, που ενώ είναι αναγκαίοι και απολύτως απαραίτητοι στις αίθουσες διδασκαλίας, παραμένουν όμηροι, δέσμιοι και παροπλισμένοι, ενώ ταυτόχρονα τους στερείται και το δικαίωμα για εργασία, εξαθλιώνοντάς τους ακόμη περισσότερο, εν μέσω οικονομικής κρίσης.

Επειδή ο Υπουργός προκαλεί, εκδίδοντας εγκυκλίους για την «αναπλήρωση» των μαθημάτων που «χάθηκαν» από καταλήψεις μαθητών, την ίδια στιγμή που αδιαφορεί πλήρως για την ίδια την διεξαγωγή των μαθημάτων που ΔΕΝ πραγματοποιούνται ΕΞΑΙΤΙΑΣ του ΙΔΙΟΥ, την ίδια στιγμή που κρατάει σε διαθεσιμότητα 2.000 συναδέλφους εκείνων ΑΚΡΙΒΩΣ των Τεχνικών Ειδικοτήτων που υπάρχουν ελλείψεις!

Επειδή ο Υπουργός συνεχίζει να προκαλεί, δημιουργώντας ηλεκτρονικό πληροφοριακό σύστημα καταχώρησης «παρουσίας του εκπαιδευτικού προσωπικού» (με δαπάνη από τον ήδη πενιχρό προϋπολογισμό του Υπουργείου Παιδείας), την ίδια στιγμή που με δική του ΕΥΘΥΝΗ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ αυτό το προσωπικό στα σχολεία της Τ.Ε.Ε.

Επειδή αυτές οι πράξεις και παραλείψεις του Υπουργού, συνιστούν πράξεις ΒΙΑΣ, και μάλιστα ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ, αποτελούν διακριτική μεταχείριση σε βάρος Ελλήνων Πολιτών, και μάλιστα των πιο αδύναμων από αυτούς, και ΚΑΤΑΛΥΟΥΝ τις βασικές ΑΡΧΕΣ και ΕΠΙΤΑΓΕΣ του ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ της Χώρας.

Ε Π Ι Κ Α Λ Ο Υ Μ Α Σ Τ Ε

την Ακροτελεύτια Διάταξη του Συντάγματος:

Άρθρο 120

2. Ο σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

4. Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσον εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.

Π Ρ Ο Σ Φ Ε Υ Γ Ο Υ Μ Ε

στον πατριωτισμό των Ελλήνων και μάλιστα των εκπαιδευτικών της Τ.Ε.Ε., για την υπεράσπιση του Συντάγματος και ιδιαίτερα για το:

Άρθρο 16

1. Η τέχνη και η επιστήμη, η έρευνα και η διδασκαλία είναι ελεύθερες. η ανάπτυξη και η προαγωγή τους αποτελεί υποχρέωση του Κράτους

2. Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.

4. Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της στα κρατικά εκπαιδευτήρια.

Σ Υ Σ Τ Η Ν Ο Υ Μ Ε

Δίκτυο εκπαιδευτικών της Τ.Ε.Ε. για το Άρθρο 16, με ηλεκτρονικό σύστημα καταχώρησης Ελλείψεων Εκπαιδευτικού Προσωπικού με στόχο τη σύνταξη του Β.Ε.Ε.Π. (Βιβλίου ΕΛΛΕΙΨΗΣ Εκπαιδευτικού Προσωπικού) που προαναγγείλαμε στο με αρ. 088/14-10-2013 Δελτίο Τύπου μας.

Μέσω της διαδικτυακής αυτής εφαρμογής επιδιώκουμε να δημιουργήσουμε ένα Δίκτυο συλλογής και επακριβούς αποτύπωσης όλων των ελλείψεων εκπαιδευτικών, αναλυτικά ανά τομέα και ειδικότητα, σε κάθε σχολείο της Τ.Ε.Ε. και της Ειδικής Αγωγής, προκειμένου να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ την κάλυψή τους, μετερχόμενοι κάθε μέσου ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ και διεκδίκησης, προασπιζόμενοι τις προβλέψεις και επιταγές του Συντάγματος της Χώρας.

Κ Α Λ Ο Υ Μ Ε

τους εκπαιδευτικούς της Τ.Ε.Ε. να συμμετάσχουν στο Δίκτυο και να συμβάλλουν στη στοιχειοθέτηση των προβλημάτων των σχολείων μας με:

Α. Καταχώριση των ελλείψεων – κενών

1. για τα ΕΠΑ.Λ. στο σύνδεσμο:

https://docs.google.com/forms/d/1Pv2O8ALIyNWLV6eIB5FdQ0mjtN11pbORauO_vGqsNDk/viewform

2. για τις ΕΠΑ.Σ. στο σύνδεσμο:

https://docs.google.com/forms/d/1ONzNTG0q_IXttxe_FdUlo9K7WhPKHtMHc-gK1ocrwTs/viewform

3. για τα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. στο σύνδεσμο:

https://docs.google.com/forms/d/12oWNMfdXmDFkFamLRt4NBPtIzvceku9P29NOXWofyHU/viewform

4. για τα Τ.Ε.Ε. Α΄ και Β΄ Βαθμίδας στο σύνδεσμο:

https://docs.google.com/forms/d/1XD4RP45-NOP9MJRvV2GdTRdpqI7B3kQUCK-cTjw8CVY/viewform

(Αναλυτικές οδηγίες καταχώρισης δίνονται σε κάθε σύνδεσμο).

Β. Καταχώριση κάθε είδους προτάσεων για τον τρόπο που επιθυμείτε να συνεχιστεί ο αγώνας μας στον ακόλουθο σύνδεσμο:

https://docs.google.com/document/d/1Lu9M3Xr4H2TSIYvVE7awHOvyEVMzzfIfWAByzO_-KOg/edit?pli=1

Φτάνει πια η απαξίωση και ο εμπαιγμός !

Οι μαθητές μας είναι ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ

ΔΕΝ είναι παιδιά ενός ΚΑΤΩΤΕΡΟΥ ΘΕΟΥ !

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΤΑ ΝΟΜΙΜΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ

ΤΩΡΑ !

Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

 

ΔΤ ΟΛΤΕΕ-099_ Δίκτυο εκπαιδευτικών της Τ.Ε.Ε. για τo Άρθρο 16

Από admin-02