[button link=”https://www.oltee.gr/wp-content/uploads/2014/02/ΟΛΤΕΕ-256_-Κατάργηση-Ειδικοτήτων-και-ΔΙΑΛΥΣΗ-της-ΔΗΜΟΣΙΑΣ-Τ.Ε.Ε..pdf” icon=”download” bg_color=”#e30404″ window=”yes”]Αρχείο PDF[/button]

Αθήνα, 17-7-2013

 Αριθμ. Πρωτ.: 256

ΠΡΟΣ :

τους Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου

ΚΟΙΝ :

– στα Σχολεία της Τ.Ε.Ε., στις Ε.Λ.Τ.Ε.Ε., στους Εκπαιδευτικούς, στα Μ.Μ.Ε.

ΘΕΜΑ: Κατάργηση Ειδικοτήτων και ΔΙΑΛΥΣΗ της ΔΗΜΟΣΙΑΣ Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Τ.Ε.Ε.)

Αξιότιμες Κυρίες και αξιότιμοι Κύριοι Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου,

Συζητείται από εχθές στην Ολομέλεια του Σώματος της Βουλής των Ελλήνων το Σχέδιο Νόμου «Φορολογία εισοδήματος, επείγοντα μέτρα εφαρμογής του Ν. 4046/2012, του Ν. 4093/2012 και του Ν. 4127/2013 και άλλες διατάξεις», γνωστό και ως «Πολυνομοσχέδιο».

Ήδη, πολλοί από Εσάς έχετε τοποθετηθεί επί των προβλέψεών του, και άλλοι θα τοποθετηθείτε σήμερα.

Το Πολυνομοσχέδιο αυτό περιλαμβάνει και το άρθρο 82, στο οποίο προβλέπεται η κατάργηση 52 κλάδων ειδικοτήτων εκπαιδευτικών της Τεχνικής Επαγγελματικής εκπαίδευσης, Ιταλικών και Ισπανικών.

Στόχος είναι να τεθούν σε κινητικότητα και διαθεσιμότητα περίπου 2.500 Εκπαιδευτικοί, τεχνικών κυρίως ειδικοτήτων, με ενδεχόμενο καταληκτικό αποτέλεσμα της διαδικασίας αυτής, ακόμη και την απόλυσή τους.

Μετά την ολοκλήρωση της συζητήσεως θα κληθείτε να ψηφίσετε. Σήμερα.

Η ψήφος σας είναι προσωπική και θα έχει καθοριστικές επιπτώσεις σε πολλούς τομείς της Δημόσιας Ζωής και της καθημερινής πραγματικότητας των Ελλήνων Πολιτών.

Δεδομένου ότι:

Η συζήτηση πραγματοποιείται στην Βουλή των Ελλήνων, στον Ναό της Δημοκρατίας, στον χώρο δηλαδή όπου αποτυπώνεται και επικρατεί η βούληση του Λαού, η οποία «τελετουργούμενη» εντός αυτού λαμβάνει υπερβατική υπόσταση,

Κατέχετε την θέση του Βουλευτού, όχι «ελέω Θεού», αλλά «ελέω Λαού» και υποχρεούστε να μεταφέρετε τη βούλησή του, τόσο κατά τις συζητήσεις, όσο και κατά τις ψηφοφορίες,

Οφείλετε να έχετε πλήρως διαμορφωμένη άποψη επί των διαλαμβανομένων κατά τις συζητήσεις των θεμάτων,

και επειδή ομοίως και εμείς βρισκόμαστε στην θέση αυτή (στην Ομοσπονδία) ως αιρετοί εκπρόσωποι χιλιάδων Εκπαιδευτικών της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Ελλήνων Πολιτών, λαμβάνουμε την τιμή να σας ενημερώσουμε διεξοδικά για τα ζητήματα που γνωρίζουμε εκ της θέσεώς μας και να σας μεταφέρουμε τις απόψεις και τις θέσεις των μελών μας.

Επί των άρθρων του Πολυνομοσχεδίου:

Άρθρα 76-79: Τοπική Αυτοδιοίκηση

Η ανάπτυξη των σύγχρονων κοινωνιών, έχει ανάγκη από μια ισχυρή και αυτόνομη Τοπική Αυτοδιοίκηση, η οποία θα έχει τα απαραίτητα οικονομικά μέσα και θεσμική αυτοτέλεια για να φέρνει σε πέρας το πολλαπλό έργο της. Δεν ξεχνούμε ότι η λειτουργία των σχολείων μας στηρίζεται οικονομικά από τους Δήμους, οι οποίοι στη συνέχεια θα αναλάβουν και ενεργό ρόλο στη Δια Βίου Μάθηση.

Άρθρο 80: Σχολικοί φύλακες

Η κατάργηση της ειδικότητας των σχολικών φυλάκων θα φέρει πλήρη σύγχυση και αποδιοργάνωση τα σχολεία που υπηρετούμε. Είναι αλήθεια ότι από τη στιγμή που εφαρμόστηκε το μέτρο της φύλαξης των σχολείων και επανδρώθηκε η ειδικότητα, τα σχολεία σώθηκαν από λεηλασίες, κλοπές και βανδαλισμούς, ενώ ταυτόχρονα οι ανήλικοι μαθητές μας προστατεύονται αποτελεσματικά από εισβολές εξωσχολικών που στο παρελθόν προκαλούσαν θέματα παρενοχλήσεως, προσβολής γενετήσιας αξιοπρέπειας και διακινήσεως ναρκωτικών.

Ειδικώς για τα σχολεία της Τ.Ε.Ε., σας γνωρίζουμε ότι μέσα στα Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα φυλάσσεται εργαστηριακός εξοπλισμός ανυπολόγιστης αξίας. Θεωρούμε αδιανόητη τη λειτουργία των σχολείων χωρίς την παρουσία των σχολικών φυλάκων τους.

Άρθρο 81: Δημοτική Αστυνομία

Το πολλαπλά χρήσιμο, ωφέλιμο και απαραίτητο έργο που αποτελεί η Δημοτική Αστυνομία είναι γνωστό και θεωρούμε πραγματικά περιττό να επιχειρηματολογήσουμε περισσότερο. Η χρησιμότητά της είναι αυταπόδεικτη.

Άρθρο 82: Κατάργηση ειδικοτήτων προσωπικού δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Η αιφνιδιαστική απόφαση της Κυβέρνησης να καταργήσει ολόκληρους κλάδους ειδικοτήτων εκπαιδευτικών, προκειμένου να «συμπληρώσει» τον αριθμό των Δημοσίων Υπαλλήλων που ανέλαβε να θέσει σε καθεστώς διαθεσιμότητας, δημιουργεί τεράστια προβλήματα στην Εκπαίδευση και στην Κοινωνία, και θεωρούμε ότι προσκρούει σε σοβαρά νομικά κωλύματα και προβλέψεις του Συντάγματος, τα οποία θα εξετάσουν αναλυτικότερα αρμοδιότεροι ημών, εν καιρώ.

Α.   Εργαζόμενοι – Εκπαιδευτικοί

Είναι η πρώτη φορά που η Κυβέρνηση επιχειρεί να εφαρμόσει ριζική ανατροπή των εργασιακών σχέσεων στον «σκληρό πυρήνα» των Μονίμων Κρατικών Υπαλλήλων, με άρση της μονιμότητας και μετατροπή της σε σύμβαση ωρομισθίας.

Η βαρύτητα της κίνησης αυτής σχετίζεται περισσότερο με τον συμβολισμό που περιέχει, τόσο ως προς ταχύτητα (η οποία θέλει να ερμηνευθεί ως «αποφασιστικότητα»), όσο και ως προς την βαναυσότητα (την οποία θέλει να εμφανίσει ως «πυγμή»).

Σε αυτόν ακριβώς τον συμβολισμό επενδύει και η Γερμανική Κυβέρνηση (η οποία ουσιαστικώς «διοικεί» τη Χώρα μας) προκειμένου να κάμψει το ηθικό του Λαού, ότι τίποτα δεν είναι δυνατόν να αντισταθεί στα προστάγματά της, ακόμη και το ίδιο το Σύνταγμα.

Δεν μπορεί να εξηγηθεί αλλιώς η αφόρητη πίεση που εξασκεί στην Ελληνική Κυβέρνηση, ορίζοντας ρητώς την, εδώ και τώρα, θυσία εργαζομένων ως προϋπόθεση για την εκταμίευση της «δόσης». Διότι, η Κυβέρνηση έχει ήδη νομοθετήσει το πλαίσιο των απολύσεων, αλλά οι διαδικασίες που προέβλεψε είναι χρονοβόρες, ενώ το αίμα πρέπει να χυθεί ΤΩΡΑ

Οι εκπαιδευτικοί που στοχοποιήθηκαν στο άρθρο 82 (όπως και οι εργαζόμενοι των άλλων άρθρων 80, 81):

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ υπεράριθμοι

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ διεφθαρμένοι

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ αργόμισθοι

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ τεμπέληδες

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ διαταραγμένοι ψυχικά

ΔΕΝ προσλήφθηκαν χαριστικώς ή από το «παράθυρο»

ΔΕΝ χαρακτηρίστηκαν «ελλιπείς» από καμιά διαδικασία «αξιολόγησης»

Εκτός από το πτυχίο ειδικότητας που έχει ο καθένας τους, έχουν επιπλέον Παιδαγωγικές Σπουδές της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. (τέως Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε.), πέρασαν διαγωνισμούς Α.Σ.Ε.Π., διορίστηκαν ΝΟΜΙΜΑ, καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες της Εκπαίδευσης, πολλοί έχουν Μεταπτυχιακά και Διδακτορικά, και ΟΛΟΙ είναι καθηγητές της τάξης, καταξιωμένοι και αγαπητοί από τους μαθητές τους. Είναι Γιατροί, Φαρμακοποιοί, Νοσηλευτές, Φυσιοθεραπευτές, Βρεφονηπιοκόμοι, Οδοντοτεχνίτες, Γραφίστες, Αισθητικοί, κλπ.

Αυτοί είναι οι εκπαιδευτικοί κλάδων «ΠΕ» που υπηρετούν την Β’ βάθμια Τ.Ε.Ε.

Οι εκπαιδευτικοί κλάδων «ΤΕ» είναι οι εργαστηριακοί καθηγητές, διορισμένοι νόμιμα, με βάση τις ανάγκες της Β’ βάθμιας Τ.Ε.Ε. και το ειδικό προσοντολόγιο του Ν. 1566/1985. Σήκωσαν πάνω τους όλο το βάρος της Τ.Ε.Ε. στο ξεκίνημά της, όταν οι δομές ήταν ακόμη ανύπαρκτες, και τώρα «ανακαλύπτει» η Κυβέρνηση ότι είναι «μειωμένων προσόντων». Και τότε, ποιος θα διδάξει τα εργαστηριακά μαθήματα στο νέο σχολείο της Τ.Ε.Ε. που ευαγγελίζεται ο Υπουργός, στις ειδικότητες που δεν υπάρχει «ΠΕ», για τον απλούστατο λόγο, οτι δεν υφίσταται σχολή της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που να παράγει αποφοίτους στο συγκεκριμένο αντικείμενο;

Οι εκπαιδευτικοί κλάδων «ΔΕ» είναι επιφορτισμένοι με την προετοιμασία των εργαστηρίων για την άσκηση των μαθητών, καθώς και την συντήρηση των μηχανημάτων και του εξοπλισμού. Για το έργο αυτό έπρεπε να προσληφθεί εκπαιδευτικός κλάδου «ΠΕ»; Ή μήπως δεν υφίσταται καθόλου αυτό το έργο;

Κανένας εκπαιδευτικός δεν είναι «ανωτέρων» ή «κατωτέρων» προσόντων ! Ο κάθε ένας από αυτούς, είναι απλώς ο απολύτως κατάλληλος για την εκτέλεση του αναγκαίου σε κάθε περίπτωση έργου και όλα αυτά προβλέφθηκαν σοφά από τον «αρχιτέκτονα» του ιδρυτικού Νόμου της Τ.Ε.Ε., του «Ευαγγελίου» της, του Ν. 1566/1985. Ο κ. Α. Κακλαμάνης έχει ιδία πείρα και γνώση επί αυτού!!

Όλοι αυτοί οι εκπαιδευτικοί βιώνουν σήμερα την απόλυτη ματαίωση, γιατί ενώ υπηρέτησαν ευδοκίμως την Εκπαίδευση, τήρησαν τον Όρκο και τίμησαν το Λειτούργημά τους, τιμωρούνται ξαφνικά για αδίκημα που δεν διέπραξαν ποτέ ! Λόγος και αιτίας της απολύσεώς τους, αποτελεί η …επιλογή τους, και μόνο, να σπουδάσουν το συγκεκριμένο επιστημονικό αντικείμενο ή τέχνη !!

Β.   Παιδεία – Εκπαίδευση

Το συγκεκριμένο άρθρο (82) αποτελεί θανάσιμο πλήγμα για την Τ.Ε.Ε., τα σχολεία και τους μαθητές της. Παρά τους διακηρυγμένους στόχους του Υπουργού για δήθεν αναβάθμιση της Τ.Ε.Ε. και επιδίωξη αύξησης της αναλογίας του μαθητικού της πληθυσμού στον Ευρωπαϊκό μέσο όρο (50-50%), σε σχέση με τη Γενική Εκπαίδευση:

Το 33% του μαθητικού πληθυσμού των ΕΠΑ.Λ. και ΕΠΑ.Σ. οδηγείται εκτός Τ.Ε.Ε. (26.721 από το σύνολο των 80.177).

Αποδεκατίζεται το 63% των Επαγγελματικών Λυκείων. Σε 248 από τα 392 ΕΠΑ.Λ. καταργούνται έως και 2 (δύο) διδασκόμενοι Τομείς.

Διαλύεται το 88% των Επαγγελματικών Σχολών. των Οι 96 από τις 109 ΕΠΑ.Σ. διαλύονται από την κατάργηση 9 (εννέα) διδασκομένων Ειδικοτήτων τους.

Οι ειδικότητες που καταδικάζονται είναι οι πλέον περιζήτητες, με τμήματα γεμάτα από παιδιά. Σε πολλά σχολεία, οι εγγραφές σταματούσαν αναγκαστικά λίγες μέρες μετά την έναρξή τους, επειδή ο αριθμός των μαθητών που μπορούσε να υποδεχθεί το σχολείο, συμπληρώνονταν αμέσως !!

Ισχυρίστηκε ο Υπουργός ότι στις συγκεκριμένες ειδικότητες, υπήρχε πληθώρα άλλων μορφών εκπαίδευσης σε πολλαπλά και αλληλεπικαλυπτόμενα επίπεδα (σχολές Μαθητείας, Ι.Ε.Κ., Τριτοβάθμια) και επομένως υπήρχε σύγχυση του διδασκομένου αντικειμένου και των επαγγελματικών δικαιωμάτων.

Είναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ να μη γνωρίζει ένας Υπουργός Παιδείας, ότι σε κάθε αντικείμενο του επιστητού και της τέχνης, υπάρχει οριοθετημένη διαβάθμιση της Γνώσης και σαφής διαχωρισμός του επαγγελματικού ρόλου κάθε επιπέδου (πχ: ανειδίκευτος εργάτης, βοηθός, ειδικευμένος τεχνίτης, εργοδηγός, τεχνολόγος μηχανικός, μηχανικός, κλπ…). Τα επαγγέλματα αυτά, σαφώς αλληλοεπικαλύπτονται στα όριά τους με τα γειτνιάζοντα σε αυτά άλλου επιπέδου, δεν χάνουν ωστόσο τον αυτοπροσδιορισμό και το αυτοτελή ρόλο τους στην αγορά εργασίας. Τα όρια αυτά καθορίζονται από τα επαγγελματικά τους δικαιώματα, το δε απαραίτητο γνωστικό αντικείμενο περιλαμβάνεται στο επαγγελματικό τους περίγραμμα. Οι όροι αυτοί προσδιορίζονται σαφώς στις Ευρωπαϊκές Προδιαγραφές που οφείλει να τηρεί η Χώρα.

Επίσης είναι ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ για ένα Υπουργό Παιδείας, να μην μπορεί να κάνει τη διάκριση ανάμεσα στην ΤΥΠΙΚΗ Εκπαίδευση, της οποίας φέρει την απόλυτη ευθύνη και στην ΜΗ ΤΥΠΙΚΗ Κατάρτιση και ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ, η οποία μπορεί να παρέχεται και από άλλα Υπουργεία, υπό την δική του πάντα επίβλεψη.

Είναι ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΟ να προτείνει ένας Υπουργός Παιδείας, το κλείσιμο του Δημόσιου Δωρεάν Σχολείου, που απευθύνεται σε παιδιά και εφήβους σχολικής ηλικίας, για την εκπαίδευση των οποίων έχει υποχρέωση από το Σύνταγμα να μεριμνήσει, και να οδηγεί τα ανήλικα παιδιά στην Ιδιωτική, Μη τυπική Κατάρτιση, η οποία έχει σχεδιαστεί και απευθύνεται σε ενηλίκους, οι οποίοι έχουν λάβει πρώτα Γενική εγκύκλια Παιδεία.

Το παράλογο του πράγματος φαίνεται ξεκάθαρα στο επίπεδο της Υποχρεωτικής εκπαίδευσης, εάν ο Υπουργός καταργούσε το Δημόσιο Δημοτικό και το Γυμνάσιο, και πρότεινε να πηγαίνουν τα παιδάκια σε Ιδιωτικά σχολεία …Δεύτερης Ευκαιρίας, μαζί με τους ενήλικες που παρακολουθούν τα μαθήματα εκεί !!

Αντιστοίχως, θα μπορούσε να προτείνει το κλείσιμο ενός Δημόσιου Πανεπιστημίου, επειδή το ίδιο αντικείμενο διδάσκεται και σε κάποιο Ιδιωτικό «College».

ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΩΡΑ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ !!

Να κλείσουν τα Σχολεία, να ζήσουν τα Ι.Ε.Κ. !!

Ακούσαμε και την εξίσου ευφάνταστη «παρηγορητική» για τους εργαζομένους «πρόταση», να απολυθούν από το Σχολείο, αλλά να προσληφθούν στα Δημόσια Ι.Ε.Κ. Αλλά, τότε, προς τι όλη αυτή η αναστάτωση;

Για τους μαθητές που ήδη φοιτούν στα Σχολεία, διαβεβαίωσε ο Υπουργός ότι θα ολοκληρώσουν τις σπουδές τους, λειτουργώντας τα τμήματα με τους ίδιους καθηγητές που θα απολύσει, οι οποίοι θα …ξαναπροσληφθούν ως ωρομίσθιοι! Και τότε, για ποιο λόγο να απολυθούν ΤΩΡΑ; Επίσης, σε αυτή την περίπτωση, πώς δικαιολογείται η περίφημη «απώλεια της οργανικής θέσης» του εκπαιδευτικού, όταν έχει καταργηθεί ΜΟΝΟ ο κλάδος, αλλά εξακολουθεί να διδάσκεται η ειδικότητα που απαιτεί θέση του κλάδου της ειδικότητας του εκπαιδευτικού;

Είναι φανερό, ότι όλα αυτά τα σενάρια, εκτός από εξωφρενικά, είναι και εντελώς μετέωρα Νομικά. Είναι βέβαιο, ότι το άρθρο 82 θα προσβληθεί στα δικαστήρια, με ομαδικές προσφυγές, και δεν έχει καμιά τύχη…

Γ.    Κοινωνία

Η Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση απευθυνόταν ανέκαθεν στα παιδιά των μεσαίων και χαμηλών εισοδηματικά κοινωνικών στρωμάτων. Οι Δεξιότητες και τα πτυχία που παρείχαν τα σχολεία της Τ.Ε.Ε., ήταν ένα αποτελεσματικό εφόδιο για να επιβιώσουν οικονομικά και να ζήσουν με στοιχειώδη αξιοπρέπεια.

Σήμερα, 26.721 μαθητές/τριες της Τ.Ε.Ε. πετιούνται κυριολεκτικά στο δρόμο. Το 81% από αυτούς είναι κορίτσια. Ο πληθυσμός αυτός δεν μπορεί να κατευθυνθεί προς τις άλλες διατιθέμενες ειδικότητες (Μηχανολογία, Ηλεκτρολογία, Οχημάτων, κλπ), οπότε θα αποταθεί αναγκαστικά στη Δημόσια και Ιδιωτική Κατάρτιση (Δ.Ι.Ε.Κ. και Ι.Ι.Ε.Κ.). Αυτές όμως εδρεύουν μόνο στα μεγάλα αστικά κέντρα.

Τα Ιδιωτικά Ι.Ε.Κ. απαιτούν υπέρογκα δίδακτρα (κατά μέσο όρο 3.600 ευρώ για κάθε χρόνο), ενώ ούτε τα Δημόσια είναι δωρεάν (764 ευρώ για κάθε χρόνο)…

Με ολοένα και περισσότερες οικογένειες να «ζουν» κάτω από το όριο της φτώχειας και την ανεργία των νέων να ξεπερνά το 60%, το πλήγμα αυτό θα αποτελειώσει τις ευαίσθητες αυτές κοινωνικές ομάδες, όπως επίσης και το γυναικείο πληθυσμό.

Ακόμη, η Οικονομία θα στερηθεί από το απαραίτητο εκείνο εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό, τα μεσαία στελέχη, που όλες οι Ευρωπαϊκές μελέτες ορίζουν ως τον απαραίτητο μοχλό για την Ανάπτυξη της Χώρας.

Η ευθεία επίθεση που δέχεται το Γυναικείο Φύλο, αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι σε κανένα άρθρο του Νομοσχεδίου δεν προβλέπεται οποιαδήποτε προστασία των υπό διαθεσιμότητα και απόλυση εργαζομένων γυναικών που βρίσκονται σε περίοδο εγκυμοσύνης ή αδείας λοχείας ή μητρότητας. Στον Ιδιωτικό τομέα, οι γυναίκες αυτών των κατηγοριών προστατεύονται από την απόλυση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και για 18 μήνες μετά τον τοκετό !!

Ακόμη και στην περίπτωση άλλης εξαιρετικά ευπαθούς κοινωνικής ομάδας, αυτής των πολυτέκνων, για να τύχει προστασίας ο πολύτεκνος δεν αρκεί η εφαρμογή του Ν.1910/1944, όπως τροποποιήθηκε με το Ν.3454/2006, με την οποία λαμβάνει δια βίου την «πολυτεκνική ιδιότητα», αλλά επιπλέον, θα πρέπει τα τέκνα του να συνοικούν με αυτόν και να ανήκουν στην κατηγορία των εξαρτωμένων μελών σύμφωνα με τον …Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος !! Δηλαδή, εάν κάποιος είναι Πολύτεκνος πατέρας, που για οποιοδήποτε λόγο βρίσκεται σε διάσταση, δεν προστατεύεται από την διαθεσιμότητα και την απόλυση, αν και εξακολουθεί να έχει (ηθική και νομική) υποχρέωση διατροφής των παιδιών του !!!

Κυρίες και Κύριοι Βουλευτές,

Υπάρχει όμως και ένας επιπλέον παραλογισμός:

Μόλις χθες (16-7-2013), ο Υπουργός ανακοίνωσε ότι την επόμενη βδομάδα θα καταθέσει προς ψήφιση στη Βουλή το Νομοσχέδιο για το νέο «Τεχνολογικό Λύκειο». Είναι πραγματικά οξύμωρο, να ψηφιστούν σήμερα ρυθμίσεις που αφορούν στην υπηρεσιακή κατάσταση εκπαιδευτικών, χωρίς να έχει αποφασιστεί η μορφή και το περιεχόμενο του Νέου Σχολείου (οπότε θα οριστικοποιηθούν και οι ανάγκες του σε προσωπικό), τη στιγμή που σε μια βδομάδα θα ληφθούν οριστικές αποφάσεις.

Με την με αρ. πρωτ. 255/17-7-2013 επιστολή μας προς τον Υπουργό Παιδείας, ζητήσαμε την απόσυρση του άρθρου 82 από την σημερινή ψηφοφορία.

 

Κυρίες και Κύριοι Βουλευτές,

Τα όσα αναλυτικά παρουσιάσαμε παραπάνω είναι εξωφρενικά, κοινωνικά άδικα και απαράδεκτα για δημοκρατική και ευνομούμενη Χώρα.

Όμως, ειδικά σε ότι αφορά τη διαθεσιμότητα των 2.500 εκπαιδευτικών, εάν η Πολιτεία μας διαβεβαίωνε ότι:

α) η θυσία μας αυτή θα ήταν η τελευταία «ανθρωποθυσία» Ελλήνων Πολιτών,

β) με αυτήν θα λυνόταν το δημοσιονομικό πρόβλημα της Χώρας, και

γ) ότι οι 26.700 μαθητές μας που θα μείνουν χωρίς εμάς, τους δασκάλους τους, δεν θα αποκλειστούν από τη Μόρφωση και θα φροντίσει η Πολιτεία για τη συνέχιση των σπουδών τους,

θα προθυμοποιούμασταν ΕΜΕΙΣ οι ΙΔΙΟΙ, να θυσιάσουμε εαυτούς άμεσα ! Επειδή όμως, όχι μόνο δεν εγγυάται κανείς τα παραπάνω, αλλά είναι βέβαιο ότι αυτή είναι μόνο η ΑΠΑΡΧΗ σειράς επαναλαμβανόμενων κύκλων καταπάτησης των στοιχειωδών δικαιωμάτων των εργαζομένων και των πολιτών, στο εξής μάλιστα, με απλή Απόφαση Υπουργού,

Σας καλούμε

 

Εσάς, προσωπικά

ΝΑ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΕΤΕ

Όλα τα άδικα και αντισυνταγματικά άρθρα του προς ψήφιση Σχεδίου Νόμου «Φορολογία εισοδήματος, επείγοντα μέτρα εφαρμογής του Ν. 4046/2012, του Ν. 4093/2012 και του Ν. 4127/2013 και άλλες διατάξεις» και ιδιαιτέρως του άρθρου 82 (εφόσον δεν αποσυρθεί από τη σημερινή ψηφοφορία).

ΟΧΙ στη ΔΙΑΛΥΣΗ – ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ της Δημόσιας Δωρεάν Τ.Ε.Ε.

ΟΧΙ στη ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ των ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΟΧΙ στον ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ και ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗ των ασθενέστερων οικονομικά ΠΟΛΙΤΩΝ, ΜΑΘΗΤΩΝ και των ΓΥΝΑΙΚΩΝ

ΟΧΙ στο ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στα ιδιωτικά επιχειρηματικά συμφέροντα

 

Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ο Πρόεδρος Σεραφείμ Κερασιώτης

ο Γενικός Γραμματέας Σταμάτιος Σταματιάδης

Δημοσιεύτηκε τουλάχιστον στα παρακάτω Μέσα:

http://www.hellasedu.gr/2013/07/katargisi-eidikotiton-dialysh-TEE.html

hellasedu-banner-01

 Tromaktiko-01http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/07/82_109.html

Από admin-02